12. lokakuuta 2017

Minun tarina LAMKOssa / My story in LAMKO

Jo alkaneiden ja vielä lähestyvien erilaisten LAMKO-hakujen kunniaksi päätin kirjoitella teille vähän siitä, millaista mun aika LAMKOssa on ollut.

Toiminnassa oon ollut mukana kohta kolme vuotta. Olin ensin puoli vuotta jaostossa, josta siirryin hallitukseen ja siellä olen edelleen. Aloitin hallituksessa tapahtumavastaavana ja tämän vuoden oon tehnyt varapuheenjohtajan hommia.

Nää vuodet on pitänyt sisällään tunteita ihan laidasta laitaan. Oon tuskaillut hirveässä stressissä bileitä edeltävänä iltana ja miettinyt oonko varmasti tehnyt kaiken. Oon aatellut etten enää ikinä tee näitä hommia (ja silti mä oon tehny kohta kolme vuotta). Mut kaikesta tästä huolimatta paljon isompana esiin nousee se, että tän homman parissa oon saanut kokea mun suurimpia onnistumisia ja oon saanut uskomatonta kannustusta ja tsemppausta  siltä porukalta, joka mua on ympäröinyt.

Kaiken kaikkiaan mulla on pelkkiä positiivisia muistoja kaikilta LAMKO vuosilta. Oon saanu mun ympärille ihan uskomattoman hienoja tyyppejä. Oon päässy kokemaan ihan mahtavia juttuja niiden kanssa ja oon oppinut valtavasti uutta. Mut mikä parasta, mä oon saanut vaikuttaa asioihin. Vaikka monelle se LAMKOn toiminta näyttäytyykin nimenomaan bileiden ja tapahtumien järjestämisenä ja lukuvuositarrojen jakamisena, me tehdään oikeesti töitä jokaisen opiskelijan eteen joka päivä. Me halutaan ja yritetään vaikuttaa. Ja sullakin on siihen mahdollisuus. Nää kaikki jutut yhdessä, on se syy, miksi mä oon ollut LAMKO toimija jo niin monta vuotta.

One more year? Ehkä edariin. Sitä en oo vielä kokeillutkaan.

Suosittelen kyllä aktiivitoimintaa ihan kaikille, jokaiselle varmasti löytyy se oma sopiva juttu kaikkien mahdollisten joukosta. Jos sua kiinnostaa kuulla lisää, tuu vetää hihasta ketä tahansa meistä tai tuu mukaan meidän pizzailtaan ens maanantaina FellmanniCampukselle. Siellä tarjolla pizzaa, virvokkeita, mukavaa hengailua ja juttelua aktiivitoiminnasta. Lisää pizzaillasta Facebookista: https://www.facebook.com/events/481150205593288


Milla Tuomi
Varapuheenjohtaja













--

I decided to write you a little about my time in LAMKO.

I’ve been working in LAMKO for almost three years now. I started in events section and after that I decided to apply for LAMKOs board. First, I was head of events and this year I started as the vice chairman of LAMKO.

These years have included so many different feelings. I have been stressing my brains out the night before a student party. I have been thinking I don’t want to do this anymore (and still I’m doing it!). But after all I have been having my biggest moment of success and I have been getting the most amazing encourage from the people I work with.

After all, I have only positive memories from my years in LAMKO. I have had so many amazing people around me, I have been experiencing awesome things and I have learned so much new. But the best part is, I have been able to make a difference. Even if to most of you, LAMKOs work appears as organizing student parties or giving new sticker to your student card, we are working really hard for every students’ wellbeing everyday. We want to affect. We are trying to make a difference. And you also have a chance to do that. All these things together are the reason why I have been working in LAMKO for these years.

One more year? Maybe the board of representatives, I haven’t tried that yet.

I highly recommend this for everyone. If you want to know more, just come on ask fro one of us. Or come to LAMKOs pizza evening next Monday at FellmanniCampus. There’s pizza, drinks (alcohol-free), hanging and talking about working in LAMKO. You can learn more about the pizza evening from Facebook https://www.facebook.com/events/481150205593288. To work in LAMKO’s board or representatives you will need to speak Finnish.

Milla Tuomi
Vice chairman





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti